قفسه بندی راک

قفسه بندی راک

قفسه بندی راک

قفسه راک سینافرم یکی از پرطرفدارترین قفسه بندی ها، جهت نگهداری مواد و کالا، قفسه پانل راک استقفسه انباری یا قفسه بالکی راک دیگر اسامی این نوع قفسه بندی می باشدنگهداری اقلام با اندازه ها و اوزان مختلف، ایجاب می کند از قفسه ای استفاده شود که کلیه نیازهای ما را پاسخگو باشدقفسه پانل راک و یا همان قفسه راک برای بارگذاری دستی انواع کالا با وزن ها و ابعاد متنوع کاربرد دارد.

 

ویژگی قفسه بندی راک سینافرم چیست؟
  •  دارای طراحی و اجرای هماهنگ باابعاد وارتفاع محیط و سالن در طبقه های متفاوت یا پلکان – راهروها. حتی نرده  ها
  •  استفاده  از آن از نظر اقتصادی به صرفه است
  • دارای نصب  آسان وسریع است.
  • قابلیت دسترسی آسان  و بی دردسر به کالاها از هرجهت امکان پذیراست.
  • امکان تغییرسایز فاصله کفه ها وجود دارد.
  •  دارای تنوع رنگ است
  • دارای سازه های و ساختمانهای سبک است
  • امکان سقف دارکردن طبقه های فوقانی به منظور افزایش سطح مفید انبار و استفاده بهینه از فضای انبار
 کاربرد قفسه راک سینافرم چیست؟
  •  انبار کردن ابزار یدکی
  • انبارو ذخیره کردن آذوقه و ملزومات. و تجهیزات
  •  جهت بایگانی کردن
  • جهت استفاده در انبارفروشگاه ها
  • جهت انبار  سوپرمارکتها

 

قفسه راک رنگی
قفسه راک رنگی

 

نقش قفسه بندی راک در استفاده بهینه از ارتفاع فضا

امکان اجرای قفسه راک در یک یا چند طبقه یکی از مزایای این نوع قفسه بندی می باشددر انبارها و فضاهای کاری مرتفع که برای بارگذاری اقلام به صورت دستی و توسط نفر صورت میگیرد، سیستم پانل راک متناسب با ارتفاع انبار قابلیت اجرا بیش از یک طبقه را داردتردد بین طبقات از طریق پلکان امکان پذیر است و فواصل بین قفسه ها در طبقات بالایی، کاملاً پوشیده میشود که این راهروها و پلکان ایمنی و استحکام لازم جهت عبور و مرور افراد را داردنکته قابل توجه در اتصالات پیچ و مهره ای قفسه پانل راک چند طبقه می باشد، به طوری که کل سازه پانل راک قابلیت دمونتاژ و مونتاژ مجدد را در فضای دیگر خواهد داشت.
قفسه بندی نیم طبقه
قفسه بندی نیم طبقه

 

 

 

 

کاربرده قفسه بندی راک برای اقلام سنگین

قفسه پانل راک یا قفسه بندی راک برای اقلام سنگین و نیز نیمه سنگین، گزینه مناسبی محصوب می گردددر قفسه بندی راک، این امکان برای تولید کننده وجود دارد تا با توجه به میزان بار وارده و تحمل طبقات مورد نیاز مشتری، مقاطع مناسب که توسط مهندسین سازه برآورد می شوند را تولید نماید.بنابراین قفسه پانل راک برای بارگذاری طیف وسیعی از اوزان مختلف مناسب است.
قفسه پانل راک
قفسه پانل راک

 

 

 

 

قفسه بندی راک در شرایط مختلف آب و هوایی

پوشش استاندارد قفسه بندی راک با رنگ پودری به روش الکترواستاتیک می باشددر موارد خاص، مناطق مرطوب، یخچال ها و … امکان تولید قفسهراک به صورت گالوانیزه وجود دارددر این موارد، پس از تولید کامل مقاطع، با توجه به ضخامت مقاطع، آنها را به روش گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم پوشش می دهندبدین ترتیب متغیرهای آب و هوایی مانند سرما و رطوبت و … تأثیر مخربی بر قفسه های پانل راک نداشته و حفظ سرمایه مصرف کنندگان تضمین خواهد شد.
قفسه راک گالوانیزه
قفسه راک گالوانیزه

 

 

 

قفسه راک مخصوص لاستیک سینافرم

 

قفسه لاستیک
قفسه لاستیک

 

 

 

قفسه راک با لوله جدا کننده

 

قفسه راک جدا کننده
قفسه راک جدا کننده

لینک فیلم نیم طبقه فلزی سینافرم

 

 

 

 

فیلم قفسه بندی سینافرم

 

 

ویدئو قفسه بندیراک را می توانید در فیلم قفسه بندی سینافرم مشاهده کنید

 

 

چرا ما بهترینیم

گروه تولیدی سینافرم در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. پس از گذشت جندین سال این شرکت توانست با بهره گیری از ماشین آلات جدید و نیروی انسانی مجرب و متخصص و رساندن تولیدات به سطح بالایی از کیفیت ، به این باور برسد که می تواند یکی از قطب های این صنعت در شرق کشور باشد ، قطعا این موفقیت را باید مرهون الطاف الهی دانست.

تولیدات عمده این مجموعه:

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان  سینافرم جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند