گیت ورودی

گیت ورودی سینافرم

گیت ورودی سینافرم

گیت ورودی سینافرم یا گیت کنترل تردد Traffic control gateبطور کلی برای مدیریت و کنترل نفرات در اماکن پر تردد مانند ایستگاه‌های اتوبوس رانی، ایستگاه های مترو، شرکت ها و سازمان ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری و صنعتی ، فرودگاه ها و در برخی از ادارات و مراکز دولتی که رفت و آمد زیادی در آنجا صورت می گیرد، به کار گرفته می شوند.

گیت ورودی  در دو نوع تولید می شود

گیت فروشگاهی
گیت فروشگاهی

 

 

ساختار و عملکرد گیت ورودی با ترکیبی از تجهیزات مکانیکی شکل می‌گیرد همچنین این گیت ها به سیستمی مجهز هستند که بوسیله آن، مدیریت می شوند تا به نحو احسن کار کنند.

گیت فروشگاهی
گیت فروشگاهی
در صورت نیاز از نرده در دو طرف گیت استفاده می شود

مکان های مورد استفاده گیت ورودی سینافرم

۱٫ دفتر: ساختمان تجاری، اداره دولتی و غیره؛
۲٫ واحد علوم و آموزش و پرورش: کالج ها و دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، کتابخانه ها و غیره.
۳٫ خدمات بازرگانی: سوپر مارکت ها، مراکز خرید، هتل ها، باشگاه ها، بانک ها و غیره .؛
۴٫ محل های تفریحی و تفریحی: پارک ها، نقاط دیدنی، پارک های تفریحی و غیره
۵٫ محل حمل و نقل: ایستگاه اتوبوس، ایستگاه راه آهن، ایستگاه مترو، فرودگاه و غیره.

 

 

چرا ما بهترینیم

گروه تولیدی سینافرم در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. پس از گذشت جندین سال این شرکت توانست با بهره گیری از ماشین آلات جدید و نیروی انسانی مجرب و متخصص و رساندن تولیدات به سطح بالایی از کیفیت ، به این باور برسد که می تواند یکی از قطب های این صنعت در شرق کشور باشد ، قطعا این موفقیت را باید مرهون الطاف الهی دانست.

تولیدات عمده این مجموعه:

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان  سینافرم جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند