کمد یا فایل نقشه

کمد نقشه یا فایل نقشه

کمد نقشه یا فایل نقشه

کمد یا فایل نقشه وسیله ای است که برای بایگانی نقشه کاربرد دارد. استفاده از بایگانی نقشه باعث می شود که از تا کردن نقشه جلوگیری شود، چون اسناد در محل تاشدگي دچار پارگي و فرسودگي مي شوند.

ضرورت نگهدای طولانی مدت اسناد موجب کهنگی و از کارافتادگی و یا بی اهمیتی حفظ و نگهداری از سند نشده است و حتی ظهور نسل جدید از سند و تولید انواع مختلفی از اسناد، نه تنها موضوع حفاظت و نگهدای آن را کم اهمیت نکرده است، بلکه هر سند ارزش خود را با میزان حفاظت و نگهداری که توسط صاحبانش به عمل می‌آورند به رخ دیگران می‌کشند.

در همین راستا شرکت سینافرم مشاور و تولید کننده انواع سیستم نگهداری اسناد و کالا برای بایگانی نقشه و بایگانی فایل نقشه محصولی جدید به نام بایگانی نقشه یا کمد نقشه تولید کرده است. بایگانی نقشه با نام های بایگانی نقشه، فایل نقشه، نگهداری نقشه، قفسه نقشه، کمد نقشه، کشوی نقشه، آرشیو نقشه، نگهدارنده نقشه، کمد دیواری نقشه، کمد بایگانی نقشه، کمد نقشه و باکس نقشه نیز شناخته می شود. بایگانی نقشه تولیدی سینافرم جهت ساماندهی نقشه‌ها در ابعادهای مختلف A1,A0,…  با رنگ الکترواستاتیک پودری و با پذیرش ظرفیت بالا مناسب جهت واحدهای فنی و مهندسی ادارات و شرکت‌های مختلف می‌باشد.

بایگاین نقشه سینافرم
بایگاین نقشه سینافرم
برخی از ویژگی های آرشیو کمد یا فایل نقشه:

• کشوی نقشه از نگهداري نقشه ها در برابر نور شديد خورشيد به شدت خودداري می کند.
• آثار كاغذي در طبقات يا كشوهاي قفسه به روش مناسب قرار گرفته و از تراكم آثار خودداری می شود، زيرا فشار زياد باعث آسيب آثار مي شود.
• باعث می شود كاغذهاي با كيفيت پايين(كاغذهاي روزنامه) در كنار كاغذهاي مرغوب‌تر نگهداري نشود.
• آثار كاغذي كه داراي ابعاد بزرگ هستند به صورت صاف و خوابيده در كشوهاي مخصوص اين آثار نگهداري می شوند

انواع کمد یا فایل نقشه سینا فرم
  • فایل نقشه ثابت
  • فایل نقشه کشویی
  • فایل نقشه ریلی
  • فایل نقشه سفارشی(با توجه به نیاز مشتری)

 

فایل نقشه
فایل نقشه
کمد نقشه کشویی
کمد نقشه کشویی

چرا ما بهترینیم

گروه تولیدی سینافرم در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. پس از گذشت جندین سال این شرکت توانست با بهره گیری از ماشین آلات جدید و نیروی انسانی مجرب و متخصص و رساندن تولیدات به سطح بالایی از کیفیت ، به این باور برسد که می تواند یکی از قطب های این صنعت در شرق کشور باشد ، قطعا این موفقیت را باید مرهون الطاف الهی دانست.

تولیدات عمده این مجموعه:

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان  سینافرم جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند