در حال بارگذاری ...
24 مارس

خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله و پنج ساله محصولات

خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله و پنج ساله محصولات

انواع خدمات پس از فروش و گارانتی و وارانتی شرکت سینافرم در مشهد و سراسر ایران
خدمات پس از فروش
خدمات و گارانتی خوب همیشه شامل پیش بینی نیازهای  مشتریان و رفع آنها می باشد.ما همواره از نیازهای مشتریان خود پیشی میگیریم.
ما در سینافرم مفتخریم با بکارگیری پرسنل متخصص و مجرب و سرلوحه قرار دادن کیفیت در امر تولید محصولاتی با گارانتی درخور نام هر ایرانی تولید کرده‌ و در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهیم.
خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله و پنج ساله محصولات به نحوی است که با دارا بودن گسترده ترین شبکه خدمات رسانی در خصوص طراحی و تولید سیستم های بایگانی و قفسه بندی، در راستای ارج نهادن به مصرف کنندگان گرامی آمادگی دارد تا ۱۵ سال پس از خریداری قفسه بایگانی توسط سازمان ها و ارگان های گوناگون، انواع خدمات پس از فروش و گارانتی خود را به صورت یکپارچه و منظم برای تمام محصولات سینافرم در سراسر ایران تولید شده را ارائه دهد
خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله و پنج ساله محصولات قفسه بایگانی سینافرم به اینصورت است که پس از نصب و راه اندازی بایگانی و قفسه ،سازمان ها و ارگان ها به مدت یک و پنج سال تمامی قطعات اعم از قطعات اصلی و جانبی به صورت صفر تا صد، در صورت نیاز به تعمیر، در اسرع وقت به صورت کاملا رایگان تعمیر و سرویس می شوند.

 

 

چرا ما بهترینیم

گروه تولیدی سینافرم در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. پس از گذشت جندین سال این شرکت توانست با بهره گیری از ماشین آلات جدید و نیروی انسانی مجرب و متخصص و رساندن تولیدات به سطح بالایی از کیفیت ، به این باور برسد که می تواند یکی از قطب های این صنعت در شرق کشور باشد ، قطعا این موفقیت را باید مرهون الطاف الهی دانست.

تولیدات عمده این مجموعه:

لازم به ذکر است مشتریان عزیز می توانند با تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان  سینافرم جهت مشاوره و ارائه طرح و قیمت در زمینه سیستم های قفسه ریلی اسناد و قفسه ریلی کالا و انبار و سیستم های خانواده قفسه ثابت به صورت کاملا رایگان برخوردار گردند

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments